Fire TMS
FireTMS - program do zarządzania transportem dla przewoźników i spedycji
FireTMS to nowoczesny system, który powstał z myślą o spedytorach oraz przewoźnikach w celu optymalizacji kosztów transportu i usprawnienia procesu zarządzania firmą transportową. Jest gotowym do działania programem, który pozwala w szybki i nieskomplikowany sposób porządkować i automatyzować pracę w firmie transportowej.
Moduły fireTMS
Efektywne planowanie
- graficzny harmonogram pojazdów i kierowców
-
obliczanie rentowności trasy
-
narzędzia wspierające optymalne wykorzystanie floty
-
wewnętrzna lista zablokowanych kontrahentów
Proste zarządzanie zleceniami:
- zlecenia transportowe i spedycyjne
- integracja z GPS
-
monitoring etapów realizacji zlecenia
-
komunikacja z kierowcą przez aplikację mobilną
Pełna kontrola kosztów
- automatyczne tworzenie faktur
- integracja z programami księgowymi
- automatyczna windykacja
- analiza kosztów floty
Optymalizacja procesów
-
łatwy dostęp do dokumentów
-
błyskawiczne wyszukiwanie danych
-
automatycznie generowane raporty
-
panel dla klienta i przewoźnika
Możliwość integracji
System fireTMS można zintegrować z systemem telematycznym GBox Assist 3.0, dzięki temu:
- wytyczysz kierowcom dokładną trasę,
- wyślesz zlecenie transportowe
- rozliczysz elektroniczne karty drogowe na podstawie statusów, które wskazuje kierowca
Dodatkowo skanowanie dokumentów, dostępne w GBox Assist 3.0 umożliwi, aby po zakończonym rozładunku podpinały się one automatycznie pod odpowiednie zlecenie, co w odczuwalny sposób usprawni fakturowanie kontrahentów. Możliwości, które otrzymujemy po integracji systemów w zdecydowany sposób usprawnią procesy spedycyjno-logistyczne, przekładając się na oszczędność czasu i redukcję kosztów.
Fire TMS - rozwiązanie dla efektywnej logistyki!
Duże firmy od lat inwestują w systemy TMS. Jednak korzyści płynące z takiego rozwiązania nie ograniczają się tylko do innowacyjności. To narzędzie umożliwia firmom zapanowanie nad chaosem, który generuje obsługa klientów, planowanie tras, optymalizacja kosztów i wystawianie dokumentów sprzedażowych.
A to nie dotyczy tylko dużych korporacji. Małe i średnie przedsiębiorstwa TSL również mają z tym problem, często w nieco mniejszej skali. Bez systemu TMS, niestety, nie będziesz w stanie osiągnąć wymaganej w tym biznesie szybkości podejmowania decyzji. Sprawna integracja kilku oddziałów stanie się tylko marzeniem. A monitorowanie płatności nadal będzie działać tak samo lub nawet gorzej, szczególnie gdy liczba zleceń będzie rosła.
Dlatego warto sięgnąć po rozwiązanie, które pozwoli Ci uporać się z tym chaosem. System TMS, taki jak fireTMS, umożliwia ci efektywne zarządzanie procesami logistycznymi. Dzięki niemu będziesz mógł kontrolować obsługę klientów, planować trasy z optymalnym wykorzystaniem zasobów, monitorować koszty i sprawnie wystawiać dokumenty sprzedażowe.
Przyjrzyj się swojemu biznesowi - czy wciąż chcesz działać w chaosie?
Wybierz rozwiązanie, które pomoże ci osiągnąć szybkość i efektywność w podejmowaniu decyzji. fireTMS jest tutaj, aby wesprzeć cię na każdym etapie i zwiększyć efektywność Twojej firmy TSL.
Nie pozwól, aby chaos przeszkadzał w rozwoju Twojego biznesu! Wybierz fireTMS i zapanuj nad nim już dziś!