Przejdź do treści
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Fire TMS

FireTMS - program do zarządzania transportem dla przewoźników i spedycji

FireTMS to nowoczesny system, który powstał z myślą o spedytorach oraz przewoźnikach w celu optymalizacji kosztów transportu i usprawnienia procesu zarządzania firmą transportową. Jest gotowym do działania programem, który pozwala w szybki i nieskomplikowany sposób porządkować i automatyzować pracę w firmie transportowej. 

Moduły fireTMS

Efektywne planowanie

  • graficzny harmonogram pojazdów i kierowców
  • obliczanie rentowności trasy
  • narzędzia wspierające optymalne wykorzystanie floty
  • wewnętrzna lista zablokowanych kontrahentów

Proste zarządzanie zleceniami:

  • zlecenia transportowe i spedycyjne
  • integracja z GPS
  • monitoring etapów realizacji zlecenia
  • komunikacja z kierowcą przez aplikację mobilną

Pełna kontrola kosztów

  • automatyczne tworzenie faktur
  • integracja z programami księgowymi
  • automatyczna windykacja
  • analiza kosztów floty

Optymalizacja procesów

  • łatwy dostęp do dokumentów
  • błyskawiczne wyszukiwanie danych
  • automatycznie generowane raporty
  • panel dla klienta i przewoźnika

Możliwość integracji

System fireTMS można zintegrować z systemem telematycznym GBox Assist 3.0, dzięki temu:

  • wytyczysz kierowcom dokładną trasę,
  • wyślesz zlecenie transportowe
  • rozliczysz elektroniczne karty drogowe na podstawie statusów, które wskazuje kierowca

Dodatkowo skanowanie dokumentów, dostępne w GBox Assist 3.0 umożliwi, aby po zakończonym rozładunku podpinały się one automatycznie pod odpowiednie zlecenie, co w odczuwalny sposób usprawni fakturowanie kontrahentów. Możliwości, które otrzymujemy po integracji systemów w zdecydowany sposób usprawnią procesy spedycyjno-logistyczne, przekładając się na oszczędność czasu i redukcję kosztów.

Fire TMS - rozwiązanie dla efektywnej logistyki!

Duże firmy od lat inwestują w systemy TMS. Jednak korzyści płynące z takiego rozwiązania nie ograniczają się tylko do innowacyjności. To narzędzie umożliwia firmom zapanowanie nad chaosem, który generuje obsługa klientów, planowanie tras, optymalizacja kosztów i wystawianie dokumentów sprzedażowych.

A to nie dotyczy tylko dużych korporacji. Małe i średnie przedsiębiorstwa TSL również mają z tym problem, często w nieco mniejszej skali. Bez systemu TMS, niestety, nie będziesz w stanie osiągnąć wymaganej w tym biznesie szybkości podejmowania decyzji. Sprawna integracja kilku oddziałów stanie się tylko marzeniem. A monitorowanie płatności nadal będzie działać tak samo lub nawet gorzej, szczególnie gdy liczba zleceń będzie rosła.

Dlatego warto sięgnąć po rozwiązanie, które pozwoli Ci uporać się z tym chaosem. System TMS, taki jak fireTMS, umożliwia ci efektywne zarządzanie procesami logistycznymi. Dzięki niemu będziesz mógł kontrolować obsługę klientów, planować trasy z optymalnym wykorzystaniem zasobów, monitorować koszty i sprawnie wystawiać dokumenty sprzedażowe.

Przyjrzyj się swojemu biznesowi - czy wciąż chcesz działać w chaosie?

Wybierz rozwiązanie, które pomoże ci osiągnąć szybkość i efektywność w podejmowaniu decyzji. fireTMS jest tutaj, aby wesprzeć cię na każdym etapie i zwiększyć efektywność Twojej firmy TSL.

Nie pozwól, aby chaos przeszkadzał w rozwoju Twojego biznesu! Wybierz fireTMS i zapanuj nad nim już dziś!