OCRK Wsparcie dla firm posiadających 4Tarns
Wsparcie prawne dla użytkowników systemu 4Trans - OCRK WSPARCIE
OCRK Wsparcie to usługa dedykowana dla użytkowników programu 4Trans lub osób, które są zianteresowane kupnem program wraz ze wsparciem prawnym. W ramach współpracy z OCRK Klient otrzymuje:
-
Audyt ustawień programu 4Trans
Pracownik OCRK regularnie dokonuje kontroli analiz i rozliczeń wykonywanych w programie 4Trans. Podczas audytu weryfikowana jest poprawność wprowadzanych danych oraz sprawdzane są naruszenia kierowców. -
Wsparcie podczas kontroli ITD lub PIP
W przypadku kontroli PIP lub ITD, OCRK staje się przedstawicielem Klienta wobec służb kontrolujących oraz oferuje pełne wsparcie w sytuacji kiedy konieczne będzie odwołanie od decyzji.
- Reprezentację podczas kontroli ITD i PIP
W przypadku kontroli PIP lub ITD, OCRK staje się przedstawicielem Klienta wobec służb kontrolujących oraz oferuje pełne wsparcie w sytuacji kiedy konieczne będzie odwołanie od decyzji. - Wsparcie w przygotowaniu odwołań od decyzji administracyjnych
Przygotowanie kompletnych odowłań od decyzji administracyjnych nakładanych w trakcie kontroli drogowej (na terenie Europy) lub przedsiębiorstwa z zakresu czasu pracy kierowców. - Szkolenia dla zarządzających transportem i kirowców
W dogodnym dla Klienta miejscu i czasie przeprowadzane są szkolenia dotyczące przestrzegania norm czasu pracy oraz dodatkowo dla kierowców szkolenia obsługi tachografów cyfrowych i analogowych. - Telefon interwencyjny 24/7
Całodobowe doradztwo telefoniczne dedykowane dla kierowców z zakresu czasu pracy kierowców. - Przygotowanie regulaminów pracy kierowców i obwieszczeń
Przygotowanie niezbędnej dokumentacji wewnątrzzakładowej związanej z rozliczaniem czasu pracy kierowców.
- Dostęp do aplikacji mobilnej 4Trans Mobile TIR
Aplikacja umożliwia rejestrowanie trasy przejazdu, odczyt karty kierowcy i przekazanie do programu 4Trans w celu rozliczenia podróży służbowej kierowcy.